BAGAIMANA NAK JOIN SEBAGAI AGEN ALC FWD TAKAFUL?

Cara nak jadi agen takaful ALC FWD takaful ni sama je dengan prosedur yang biasa.
Syarat dan kelayakan: Sesiapa sahaja dengan kelayakan minimum SPM dan berjaya dalam peperiksaan Takaful Basic Examination (TBE) layak untuk menjadi agen FWD Takaful di bawah ALC Nadi Insan dan buat pendapatan sampingan amat mudah dengan plan FWD Takaful yang terbaru.

APA KELEBIHAN SEBAGAI AGEN TAKAFUL ALC NADI INSAN FWD TAKAFUL?

  • Peluang yang amat BESAR untuk cari pendapatan sampingan/ utama dengan modal yang rendah.
  • Peluang masa bekerja yang flexible
  • Peluang menjadi BOSS sendiri dalam industri takaful yang bernilai berbillion ringgit seawal bulan ketiga penyertaan.
  • Tiada risiko dibuang kerja atau VSS
  • Pembangunan kerjaya profesional
  • Sistem perkongsian bisnes yang fleksibel dan mesra.
  • Peluang menjana pendapatan yang lumayan secara santai dan enjoy. Bagi mereka yang agresif boleh mencapai pendapatan 5 angka seawal bulan kelima selepas join. Bagi mereka yang santai pula tapi konsistan close sales minimum 2 kes dan merekrut seorang agen setiap bulan, boleh capai pendapatan 5 angka dalam tempoh setahun hingga 2 tahun.
  • Perniagaan boleh diwarisi oleh waris secara berdaftar dan pendapatan terus dimasukkan ke akaun waris berdaftar selama 6 bulan di mana waris dikehendaki lulus exam TBE dan berdaftar secara sah dalam tempoh 6 bulan.

APA KELEBIHAN PLAN FWD TAKAFUL?

Plan takaful FWD amat menarik dan harganya pula berpatutan. Senarai di bawah adalah di antara sebab-sebab utama kenapa ramai memilih plan FWD Takaful.

✔ Plan takaful PERTAMA di Malaysia yang disertakan manfaat Penyakit Terminal secara automatik.

✔ Plan takaful PERTAMA di Malaysia yang datang dengan manfaat tambahan selepas kematian iaitu:

  • Khidmat kaunseling yang bernilai RM2000 daripada panel FWD takaful maximum 10 sesi.
  • Khidmat guaman yang bernilai RM2000 sehingga maximum 3 sesi daripada panel FWD Takaful.
  • Badal/ Upah haji yang bernilai RM2000 di mana FWD Takaful akan menguruskan bayaran upah haji melalui panel pengendali yang bertauliah. RM2000 tunai akan dibayar kepafda waris sekiranya peserta bukan Islam. Ini akan memberikan ketenangan fikiran kepada peserta FWD takaful terhadap tanggungjawab menunaikan rukun Islam yang kelima ini.

✔ Plan takaful PERTAMA di Malaysia yang memberikan pelan perlindungan percuma selama 2 tahun yang bernilai RM100,000 kepada pasangan.

✔ Plan takaful PERTAMA di Malaysia yang membayar pampasan pendahuluan segera sebanyak 10% daripada jumlah total perlindungan selepas menerima salinan sah sijil kematian.

✔Plan takaful PERTAMA di Malaysia yang hanya ada tiga pengecualian (exclusion)

  • Tidak cover bunuh diri dalam tempoh setahun usia sijil.
  • Perbuatan jenayah.
  • Peperangan. Selain daripada tiga pengecualian ini, semua boleh cover. Ini amat istimewa dan unik berbanding plan sedia ada di pasaran yang ada lebih daripada sepuluh pengecualian.

✔Pelan takaful PERTAMA di Malaysia yang cover pekerjaan berisiko tinggi seperti pekerja Oil and Gas yang bekerja di pelantar minyak dan pekerjaan berisiko yang lain.

✔Pelan takaful PERTAMA di Malaysia yang cover anggota keselamatan sewaktu bertugas seperti bomba, askar dan polis.

✔Pelan takaful PERTAMA di Malaysia yang cover sukan ekstrim dan lasak seperti sky diving, pelumba kereta dan penunggang motor profesional .

✔Menawarkan plan penyakit kritikal keluarga yang terbaik.

✔Plan kad perubatan (family medical card) keluarga yang diminati ramai.

✔Plan yang mampu milik dan dengan perlindungan mampu milik.

✔Plan takaful tanpa perlu investment link.

Di antara kerjaya-kerjaya berisiko dan sukan ekstrem yang turut dilindungi FWD

KENAPA FWD TAKAFUL MENDAPAT SAMBUTAN?

KWSP memiliki 20% saham dalam FWD Takaful. Ini membuktikan FWD mendapat kepercayaan dan keyakinan institusi pelaburan dan kewangan di Malaysia.

FWD Group ditubuhkan dengan paid up capital lebih daripada 30 Billion USD.

FWD Group bermula 2013 berpengkalan di Hong Kong. Kemudiannya kami mengambil alih brand ING di seluruh dunia. Kalau masih ingat, PETRONAS menggunakan perkhidmatan ING untuk plan perubatan kakitangan mereka.

Di Malaysia FWD Takaful wujud setelah mendapat kebenaran Bank Negara Malaysia untuk ambil alih HSBC Amanah Takaful. Kami menjadi pesaing hebat syarikat takaful di Malaysia.

KENAPA MESTI MEMILIH AGENSI ALC NADI INSAN FWD TAKAFUL?

https://youtu.be/ns6FY4K4PF4

✔Kenaikan pangkat melalui agensi korporat adalah lebih mudah dan cepat. Dalam agensi biasa, agen takaful wajib servis di antara dua hingga tiga tahun sebagai agen sebelum layak dinaikkan pangkat.

✔ Ini termasuk syarat ketat yang lain, di antaranya mesti naik pangkat Assistant Unit Manager dahulu sebelum promotion, ada minimum seorang agen yang dinaikkan pangkat ke Assistant Unit Manager, produksi kumpulan terkumpul sebanyak RM 300,000 dengan minimum enam orang agen yang capai syarat minimum kontrak (syarat kenaikan pangkat berbeza mengikut syarikat).

✔ Melalui agensi koporat ALC Nadi Insan, kenaikan pangkat adalah lebih mudah dan pantas. Anda tidak perlu tunggu dua tahun untuk naik pangkat dan menikmati pendapatan yang lebih besar. Syaratnya lebih mudah dan telus iaitu tiada syarat tempoh berkhidmat, hanya perlukan minimum 4 orang agen dan jumlah produksi terkumpul personal dan kumpulan sebanyak 50,000 ACE.

✔ Dengan bimbingan yang betul, anda boleh naik pangkat dalam masa tiga bulan sahaja.

✔ Agensi Korporat, ALC Nadi Insan memiliki pengalaman yang lama dalam industri semenjak tahun 2003.

✔ Menggembleng sistem training secara fizikal & digital dan mengatur program pembangunan secara berterusan, sistem anugerah & insentif2 yang menarik demi memastikan seluruh warga Nadi Insan memiliki ilmu dan “positive energy” untuk terus maju jaya.

✔ “Insan Budiman Kaya Dermawan” adalah motto dan falsafah kejayaan ALC Nadi Insan.

✔ Maklumat lanjut akan diberikan semasa temuduga. Hubungi saya untuk temujanji online atau offline.

BERMINAT? IKUTI LANGKAH BERIKUT

Jika anda rakyat Malaysia beumur 21 tahun ke atas dengan kelayakan minimum SPM, anda layak memohon untuk menyertai kami secara separuh masa atau sepenuh masa. Jika anda pernah jadi agen takaful pun boleh sertai.

Kami juga menjemput agen unit trust untuk mengembangkan perniagaan bersama kami.

Pertama saya akan bantu untuk register peperiksaan takaful (Takaful Basic Examination). Nota dan latihan akan diberikan. Peperiksaan boleh ambil di hujung minggu.

Kedua, selepas lulus peperiksaan saya akan daftarkan anda menjadi agen FWD Takaful. Sediakan salinan IC, no akaun bank dan gambar saiz passport (soft copy)

Ketiga, latihan dan coaching akan diberikan untuk anda memulakan perniagaan takaful anda. Latihan online juga ada untuk anda belajar mengikut masa anda sendiri.

Contact/WhatsApp Saya

Nazri Nadi Insan – Group Chief Managing Consultant

019-5783878

ATAU

KLIK SINI>>> 


https://careernadiinsanfwd.wasap.my
https://careernadiinsanfwd.wasap.my
https://careernadiinsanfwd.wasap.my

 

By admin

GROUP CHIEF MANAGING CONSULTANT ALC NADI INSAN FWD TAKAFUL Million Dollar Agency Coach Takaful > Lubuk Emas: Model Bisnes ALC Nadi Insan, Jalan Pantas Bina Pendapatan Lumayan melalui sales peribadi dan bisnes group. PELUANG KERJAYA SAMBILAN/ SEPENUH MASA Hubungi 019-578 3878 atau email ke nazrinadiinsan@gmail.com

Slider by webdesign