Join us as Chief Managing Consultant!!!
Jalan pintas untuk ANDA menjadi KAYA & BERJAYA!!!
Jom HEBAT DUNIA & BAHAGIA AKHIRAT!!!

Nadi Insan FWD Takaful sedang serius melatih pemimpin-pemimpin untuk memenuhi hasrat syarikat untuk menjadi Top 3 daripada pengendali takaful yang berdaftar di Malaysia.

Syarikat mengorak langkah mengeluarkan produk-produk yang mampu bersaing dengan plan sedia ada di pasaran dan dalam masa yang sama juga mengeluarkan produk-produk unik yang tidak ditawarkan dipasaran seperti produk penyakit kritikal seisi keluarga, plan hibah, plan keyman, kad perubatan seisi keluarga dan lain-lain.

FWD Takaful juga memperuntukan bajet yang tinggi untuk perkembangan teknologi digital demi memastikan agen-agen FWD takaful dan para pelanggan menikmati pengalaman berbeza dari sudut servis dan lain-lain.

Ini termasuk sistem support servis dan juga affiliate yang menawarkan rangkaian dan extra income untuk pelanggan dan juga penyokong FWD Takaful dengan hanya memperkenalkan prospek kepada FWD Takaful melalui sistem affiliate.

Ini menjadikan FWD Takaful sebagai syarikat terpantas dan memiliki produk terbaik di pasaran.

Selain daripada bersaing dengan pelan-pelan yang ada di pasaran, FWD Takaful juga menjadi perintis kepada pelan keluarga. Ini membantu masyarkat untuk melindungi seluruh warga syarikat & ahli keluarga di mana pelan ini tidak mengehadkan jumlah ahli keluarga dan bayaran tetap kekal biarpun ahli keluarga bertambah.

So, join us now! Jadilah perintis Jutawan FWD Takaful…

Nak tahu detail? Click link kat bawah
https://nadiinsanfwd.wasap.my/
https://nadiinsanfwd.wasap.my/
https://nadiinsanfwd.wasap.my/

Nak tahu detail? Click link kat bawah
https://nadiinsanfwd.wasap.my/
https://nadiinsanfwd.wasap.my/
https://nadiinsanfwd.wasap.my/

By admin

GROUP CHIEF MANAGING CONSULTANT ALC NADI INSAN FWD TAKAFUL Million Dollar Agency Coach Takaful > Lubuk Emas: Model Bisnes ALC Nadi Insan, Jalan Pantas Bina Pendapatan Lumayan melalui sales peribadi dan bisnes group. PELUANG KERJAYA SAMBILAN/ SEPENUH MASA Hubungi 019-578 3878 atau email ke nazrinadiinsan@gmail.com

Slider by webdesign